Axalta introduceert Axalta Nimbus, een geavanceerd cloud-based platform voor schadeherstelklanten, om de productiviteit en prestaties te verbeteren

Axalta Nimbus verbindt alle tools en middelen van Axalta in één enkel platform, zodat klanten slimmer zaken kunnen doen

10 September 2024 – Axalta (NYSE: AXTA), een toonaangevend wereldwijd coatingsbedrijf, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Axalta Nimbus, haar wereldwijde customer experience platform voor schadeherstelklanten. Deze technologie verbindt klanten naadloos met alle tools en middelen van Axalta om de efficiëntie te verbeteren, de productiviteit te verhogen, de prestaties te verbeteren en de winstgevendheid te maximaliseren. Axalta Nimbus biedt een samenhangend, end-to-end gebruikerservaring voor klanten over de hele wereld.

Met Axalta Nimbus hebben klanten alles wat zij nodig hebben om het schadeherstelproces op één platform aan te sturen. Inclusief het ophalen van kleuren, het bestellen van producten, voorraadbeheer, trainingsmiddelen en ondersteuning. Door samen te werken op één platform worden er uitgebreide bedrijfsinzichten en bruikbare gegevens geboden waarmee eigenaren en managers weloverwogen beslissingen kunnen nemen om de winstgevendheid en prestaties te verhogen. Axalta Nimbus is eenvoudig te gebruiken met een intuïtieve gebruikersinterface voor meer efficiëntie en aanpasbare mogelijkheden op basis van de zakelijke behoeften.

“Axalta Nimbus stelt onze klanten in staat slimmer zaken te doen”, aldus Troy Weaver, President van Global Refinish bij Axalta. “Deze toonaangevende technologie is ontworpen op basis van het end-to-end proces van hoe onze klanten werken. Deze technologie bevestigt nogmaals onze toewijding om niet alleen een toonaangevende coatingsfabrikant te zijn, maar ook een zakenpartner die zich inzet om onze klanten te helpen de productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door middel van technologie en innovatie. We zijn erg trots op Axalta Nimbus en kijken uit naar de impact die het op de markt zal hebben.”

Axalta Nimbus is het enige systeem dat nodig is om toegang te krijgen tot Axalta Nimbus Color, Catalog, Stock, Store, Insights, Academy en Support. Axalta Nimbus Color maakt gebruik van eigen algoritmen om nauwkeurige kleurformules te vinden, sorteren en retourneren en drijft het volledig geautomatiseerde, digitale kleurbeheerproces van Axalta Irus aan. Managers kunnen te allen tijden verbruiksgegevens en voorraadbeheer bekijken met Axalta Nimbus Stock en de voorraad rechtstreeks aanvullen via Axalta Nimbus Store. Axalta Nimbus Insights helpt schadeherstelklanten om bedrijfsprestaties te verbeteren met behulp van aanpasbare dashboards en prestatie-indicatoren om weloverwogen zakelijke beslissingen te nemen.

Om meer te weten te komen over alle functies en voordelen van Axalta Nimbus bezoekt u:  www.refinish.axalta.eu/nimbus.